BruNett+

Humán-ügyviteli szoftver

Login

Bérügyviteli tevékenységünk keretében elvégezzük munka- és egyéb jogviszonyos dolgozókra:

  • Teljes körű bérszámfejtés
  • Tb ügyintézés (táppénz számfejtés, OEP statisztikák)
  • Cafeteria elszámolás
  • Év végi NAV feladatok
  • NYENYI adatszolgáltatás
  • KSH statisztikák
  • A jogviszony kezdetének és végének adminisztrációja (be- és kiléptetés összes előírt nyomtatványai kiadása, bejelentés, stb.)
  • Szabadság-nyilvántartás
  • Egyéb munkaügyi nyilvántartások (orvosi vizsgálatok, munkaképesség-csökkenés, munkaruha nyilvántartás)
  • Havi adó- és járulékbevallás elkészítése, igény esetén elküldése
  • Utalási jegyzék (munkabér, letiltások, APEH-nek, pénztáraknak, listán / GIRO file-ban)
  • Kontírozott főkönyvi feladás ügyviteli szoftver felé (file-ban is)
  • Ad hoc lekérdezések xls-ben.
  • Kapcsolattartás e-mailben (bizonylatok fogadása és szolgáltatások, listák küldése egyaránt elektronikusan)

Szolgáltatásunkat 2.400 ft / fő / hó + áfa alapáron ajánljuk! Egyes szolgáltatások felárasak.


Fenti ajánlatunk e-mailben történő kapcsolattartással érvényes. A zökkenőmentes kapcsolathoz szükséges a Megrendelő részéről egy kapcsolattartó (HR ügyintéző) kijelölése. A felmerülő kérdések e-mailben történő megválaszolása díjtalan. Ha a Megrendelő rendszeresen helyszíni megjelenést igényel, akkor az további egyeztetést igényel.