Bérügyviteli tevékenységünk keretében elvégezzük munka- és egyéb jogviszonyos dolgozókra:
- Teljes körű bérszámfejtés
- Tb ügyintézés (táppénz számfejtés, OEP statisztikák)
- Cafeteria elszámolás
- Év végi NAV feladatok
- NYENYI adatszolgáltatás
- KSH statisztikák
- A jogviszony kezdetének és végének adminisztrációja (be- és kiléptetés összes előírt nyomtatványai kiadása, bejelentés, stb.)
- Szabadság-nyilvántartás
- Egyéb munkaügyi nyilvántartások (orvosi vizsgálatok, munkaképesség-csökkenés, munkaruha nyilvántartás)
- Havi adó- és járulékbevallás elkészítése, igény esetén elküldése
- Utalási jegyzék (munkabér, letiltások, APEH-nek, pénztáraknak, listán / GIRO file-ban)
- Kontírozott főkönyvi feladás ügyviteli szoftver felé (file-ban is)
- Ad hoc lekérdezések xls-ben.
- Kapcsolattartás e-mailben (bizonylatok fogadása és szolgáltatások, listák küldése egyaránt elektronikusan)
Bérszámfejtést 4000 ft/fő/hó + áfa áron vállalunk (TB kifh esetén 4500 ft/fő/hó + áfa).! Egyes szolgáltatások felárasak.
Fenti ajánlatunk e-mailben történő kapcsolattartással érvényes. A zökkenőmentes kapcsolathoz szükséges a Megrendelő részéről egy kapcsolattartó (HR ügyintéző) kijelölése. A felmerülő kérdések e-mailben történő megválaszolása díjtalan. Ha a Megrendelő rendszeresen helyszíni megjelenést igényel, akkor az további egyeztetést igényel.